fredag den 20. september 2013

Vejen til kreativitet.....

Da jeg var barn brugte jeg meget af min tid på at tegne, men dette ændrede sig samtidig med, at jeg blev mere perfektionistisk. Jeg syntes alt jeg tegnede var grimt, fordi jeg ikke kunne tegne perfekte ansigter og flotte prinsessekjole. I flere år jeg har irriteret mig over, at jeg ikke havde evnen og kreativiteten til at tegne, MEN så blev jeg inspireret! Jeg fik øjnene op for grafiske tegninger, og forsøgte mig med det. Hurtigt blev jeg bidt af det, og min kreativitet begyndte at spirer. Nu får jeg inspiration fra ALT. Sidste inspirationskilde fandt jeg i vejkanten, et lille sammenkrøllet papir med mønster på. Derudover er jeg blevet inspireret at mønstre fra Royal Copenhagen, som I kan se i mit første indlæg.  

Jeg har solgt enkelte tegninger, endnu kun til familiemedlemmer, men hver gang jeg har en færdig tegning til at ligge, så sætter jeg den til salg på Trendsales.

                       Her kan I se nogle af mine tegninger:  







Ikke færdig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar